Alla inlägg under juli 2013

Av 2barnsmor - 28 juli 2013 15:24

Jaha, blev ingen hemresa i veckan då även dottern blev förkyld och pojkvännen kände sig lite hängig. Men har kurerat oss denna vecka och fortsätter med det nästa vecka med när sonen är hemma så blir det hemresa v32 istället.

Pappa mår också bättre, kan äta iallafall fall lite mat osv. Jippi!!

Av 2barnsmor - 20 juli 2013 12:56

Jaha, har inte hänt speciellt mycket sen sist faktiskt. Bror med kompis har varit här en sväng och busat med sonen. Sen har jag och son lyckats bli sjuka med halsont och snuva. Jag har även feber :-(. Vill bli av med detta så jag, pojkvännen och dottern kan åka till mina föräldrar och hälsa på i nästa vecka.

Pappa opereras idag igen pga ny tumör som sitter innan stomin så de ska operera bort den tumören och flytta stomin. Kan inte pappa få bli frisk igen?

Av 2barnsmor - 12 juli 2013 22:47

Oj oj oj, nu var det länge sen jag skrev.
Har hänt mycket sen sist.
Dottern har bl.a döps, jag har haft syster med pojkvän och kompis med pojkvän nere över den helgen som dottern döptes. Blev trångt men sju pers kan lätt sova i min lägenhet, älsklingen hade med fått plats om han inte hade jobbat.

Pappa har haft ett par riktigt dåliga dagar men dom senaste dagarna har varit bra. ???

Idag har jag blivit bortskämd av min älskling med restaurangbesök på en av stadens finaste och godaste restauranger. Tack älskling!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards